Dhr. PGM Boumans over Azur Living
zeer professionele organisatie, doen erg veel moeite om de informatie zo goed mogelijk bij de klant te brengen, bijvoorbeeld met hun mooie website en persoonlijk contact met de klant. Hun klanten zijn dan ook altijd zeer goed voorbereid alvorens ze met ons komen praten. Wij zelf worden door Azur Assistance ook goed ingelicht over de wensen van de klant zodat wij daar meteen op kunnen inspelen. Ze blijven daarbij wel objectief en als het moet raden ze hun klanten ook af om ons product te kopen. Niets mis mee, wij als ontwikkelaar willen ook tevreden klanten!
Groet Peter Boumans La Perla International Living
29-01-2009 11:19
terug
Groet Peter Boumans La Perla International Living
29-01-2009 11:19
terug
Eerste indruk / Kennismaking:
Nakomen van afspraken:
Begeleiding bij aankoop:
Kennis van zaken:
Service:
Algehele indruk:
Aftersale:
Totaal:
Nakomen van afspraken:
Begeleiding bij aankoop:
Kennis van zaken:
Service:
Algehele indruk:
Aftersale:
Totaal: