Oproep voor redactionele bijdrage
De rol van een makelaar in Europese landen met adviezen en een checklist waar leden van Mondi rekening mee dienen te houden.Er bestaat nog steeds veel onduidelijkheid over de rol van de makelaar in het buitenland. De verschillen in dienstverlening in vergelijking met tal van Europese landen zijn groot. Toch is het belangrijk te weten wat men van de makelaar mag verwachten en van de consument. Mondi houdt ook aspirant-kopers de spiegel voor. Als zij op correcte wijze behandeld willen worden dan zullen een groot aantal potentiële kopers ook zelf hun gedrag moeten aanpassen.
Mondi heeft onder andere aandacht besteedt aan publicaties zoals ‘De toegevoegde waarde van een makelaar’, ‘De beroepsaansprakelijkheid van een makelaar’, ‘Op zoek naar een bonafide makelaar’, ‘Het profiel van een betrouwbare makelaar’.

De redactie van Mondi gaat een uitgebreid artikel publiceren over de rol en werkzaamheden van een makelaar in Europese landen met adviezen en een checklist waar leden van Mondi rekening mee dienen te houden. Wat mag je van de makelaar verwachten? De redactie van Mondi laat deskundigen en consumenten aan het woord. Als afgeleide van de publicatie wordt een uitgebreid artikel en een persbericht samengesteld voor distributie naar Nederlandse en Vlaamse media.
Vraag voor de professional
Iedereen kan succesvol een woning in het buitenland kopen, maar hoe vind je een bonafide makelaar en waar moet je bij de keuze voor de makelaar op letten? Mondi stelt het bijzonder op prijs als professionals hun objectieve mening geven.
Vraag voor de aspirant-koper
Wat verwacht u van de makelaar en hoe vindt u in uw ogen een geschikte bemiddelaar?
Uiteraard vermelden we bij publicatie geraadpleegde bronnen, uw naam en de organisatie (indien van toepassing) die u vertegenwoordigt.
Reacties
Als u een redactionele bijdrage wenst aan te leveren, dan stelt Mondi het op prijs als u onder dit artikel reageert of via het contactformulier. Commerciële boodschappen worden door de redactie verwijderd. Het artikel dient objectief en informatief van aard te zijn.





Geschreven door Rob Smulders
Datum: 31-10-2012
Datum: 31-10-2012
Terug naar overzicht