Nieuwe start voor House Vision
De nieuwe uitgever en huidige eigenaar van het programma, Orange MediaHouse, heeft het format nu compleet herzien.Het tv-programma House Vision wordt nieuw leven ingeblazen. Na het faillissement van Waterbeek media in april 2010 werd binnen enkele maanden het intellectuele eigendom overgenomen door TeVe Holding zodat het programma voortgezet zou kunnen worden onder de naam Waterspreng Media. In september 2011 is er nog een HouseVision Summer Special uitgebracht.
De nieuwe uitgever en huidige eigenaar van het programma, Orange MediaHouse, heeft het format nu compleet herzien.
Vernieuwd programma
Op 29 juli begint het 9e seizoen op RTL4 met een compleet vernieuwd format. Met een nieuw logo, een nieuwe leader, een nieuwe opzet en nieuwe presentatoren. In het nieuwe seizoen House Vision op zoek naar de leukste vakantiehuizen in binnen- en buitenland. In iedere aflevering van dit woonmagazine staan twee parken, gebieden, vakantiewoningen of tweede huizen centraal.
Op basis daarvan gaat House Vision uitgebreid in op de mogelijkheden voor koop en (ver)huur. De omgeving wordt in beeld gebracht en de kijker wordt geïnformeerd over toeristische attracties, fietsroutes en voorzieningen voor kinderen. Ook worden handige tips voor uw interieur of tuin gegeven. Daarnaast bespreken de presentatoren de mogelijkheden voor de financiering van uw tweede woning of vakantiehuis en de aandachtspunten bij huur of verhuur.
Verwachtingen
Mondi stelde Remon Reinink, commercieel directeur Orange MediaHouse, de vraag wat de verwachtingen zijn voor komend seizoen en wie het programma gaan presenteren: “Onze mediamerken House Vision, Yacht Vision en Trendlife Vision (voorheen: Jetsetters) hebben hun waarde in de afgelopen jaren al bewezen. Orange MediaHouse heeft de bestaande formats omgebouwd tot vernieuwende crossmediale concepten. Met een groter bereik, een meetbaar resultaat en nog meer beleving.
De pijlers onder onze crossmediale concepten zijn gesponsorde tv-programma’s, die door hun kwaliteit en inhoud een groot publiek aanspreken. Deze programma’s, die in Nederland door RTL4 worden uitgezonden, leveren wij ook aan internationale televisiezenders. Met onderwerpen die aansluiten op aanbod van adverteerders uit uiteenlopende productcategorieën.
Content uit de tv-programma’s verrijken en vertalen naar andere mediakanalen: dát is onze kracht. Daarmee creëren we communicatie-platforms die elkaar versterken. Op tv en internet (vast en mobiel), via apps voor smartphones en tablets en met inzet van sociale media. Innovatieve softwareapplicaties zorgen voor interessante content en genereren waardevolle data.
Met onze formats bereikt u zowel het topsegment als mensen met een bovenmodaal inkomen. Van succesvolle jongeren tot bemiddelde gepensioneerden. Onze crossmediale aanpak garandeert een groot bereik en een hoge merkbeleving. En biedt adverteerders veel mogelijkheden om hun doelgroep te bereiken. Nationaal en internationaal.”
Op de vraag wie het programma gaan presenteren, heeft Mondi (nog) geen reactie ontvangen.





Datum: 14-06-2012
Terug naar overzicht