Introductie Mondi abonnement
Vanaf 1 december 2012 zullen nieuwsartikelen, publicaties en landendossiers niet meer voor iedereen volledig te raadplegen zijn.Mondi bestaat als belangenorganisatie al weer bijna negen jaar. De organisatie dateert van oorsprong uit 2001. Jaren waarin we veel hebben geleerd, veel hebben gestuurd, onze nek hebben uitgestoken, nieuwe paden hebben bewandeld, maar ook afscheid hebben genomen van ideeën die niet langer uitvoerbaar bleken te zijn. Onze leden zijn trouw en hebben terecht een hoog verwachtingspatroon van onze service. Service waar wij volledig achter staan en die wij de komende jaren in samenwerking met onze deskundigen blijven bieden, onder meer in de vorm van artikelen op onze website.
Afgelopen najaarseditie waren we weer op de Second Home International aanwezig. Ook voor ons is een beurs een graadmeter waaruit we lering kunnen trekken. Natuurlijk ervaren we hoe het publiek reageert op de markt en de aanbieders, maar voor Mondi zelf is het iedere keer weer de kans om met onze leden eens wat uitgebreider in gesprek te raken. Om de tevredenheid over onze service te peilen en om eventueel onze koers bij te stellen. Maar ook om te werken aan de naamsbekendheid van Mondi en om nieuwe leden te werven.
Nuttige informatie
Het was positief te ervaren dat veel bezoekers van de beurs reeds bekend zijn met Mondi en dat zij tevreden zijn over onze informatieverstrekking. Vaak hoorden we dat ze via Mondi een toegangsbewijs hadden tot de beurs en al geabonneerd waren op de nieuwsbrief, waaruit ze geregeld nuttige informatie haalden. De volgende vraag van ons was dan natuurlijk: "Heeft u al eens een lidmaatschap overwogen?" Een veelgehoord antwoord was: "Als er iets is, weten we Mondi te vinden."
Online abonnement
De prioriteit van Mondi ligt bij informeren van haar leden. Zonder de inkomsten uit lidmaatschappen heeft Mondi geen bestaansrecht. Als extra dienstverlening introduceert Mondi het abonnement tegen, tot het einde van dit jaar, een aantrekkelijk tarief. Vanaf 1 december 2012 zullen nieuwsartikelen, publicaties en landendossiers niet meer voor iedereen volledig te raadplegen zijn.
Met een abonnement of lidmaatschap ontvangt u aanvullende relevante praktische informatie en tips. Raadpleeg voor meer informatie de pagina ‘Het Mondi abonnement of lidmaatschap; uw voordelen op een rij’.
Afgelopen najaarseditie waren we weer op de Second Home International aanwezig. Ook voor ons is een beurs een graadmeter waaruit we lering kunnen trekken. Natuurlijk ervaren we hoe het publiek reageert op de markt en de aanbieders, maar voor Mondi zelf is het iedere keer weer de kans om met onze leden eens wat uitgebreider in gesprek te raken. Om de tevredenheid over onze service te peilen en om eventueel onze koers bij te stellen. Maar ook om te werken aan de naamsbekendheid van Mondi en om nieuwe leden te werven.
Nuttige informatie
Het was positief te ervaren dat veel bezoekers van de beurs reeds bekend zijn met Mondi en dat zij tevreden zijn over onze informatieverstrekking. Vaak hoorden we dat ze via Mondi een toegangsbewijs hadden tot de beurs en al geabonneerd waren op de nieuwsbrief, waaruit ze geregeld nuttige informatie haalden. De volgende vraag van ons was dan natuurlijk: "Heeft u al eens een lidmaatschap overwogen?" Een veelgehoord antwoord was: "Als er iets is, weten we Mondi te vinden."
Online abonnement
De prioriteit van Mondi ligt bij informeren van haar leden. Zonder de inkomsten uit lidmaatschappen heeft Mondi geen bestaansrecht. Als extra dienstverlening introduceert Mondi het abonnement tegen, tot het einde van dit jaar, een aantrekkelijk tarief. Vanaf 1 december 2012 zullen nieuwsartikelen, publicaties en landendossiers niet meer voor iedereen volledig te raadplegen zijn.
Met een abonnement of lidmaatschap ontvangt u aanvullende relevante praktische informatie en tips. Raadpleeg voor meer informatie de pagina ‘Het Mondi abonnement of lidmaatschap; uw voordelen op een rij’.





Geschreven door Rob Smulders
Datum: 26-11-2012
Datum: 26-11-2012
Terug naar overzicht