Achter de schermen bij Mondi
Ruim drie maanden na de introductie van de nieuwe website is er nog een hoop werk te verzetten. We wisten dat met de introductie van de AdviesScan en de volledig vernieuwde website er veel belangstelling zou zijn.Maar hebben er geen rekening mee gehouden dat we de hoeveelheid aanvragen niet zouden kunnen verwerken. Door actief de diensten van Mondi onder de aandacht te brengen, ervaren leden op welke proactieve wijze Mondi behulpzaam kan zijn. Van zowel de aankoop- als verkoopbegeleiding wordt nu al veel gebruik gemaakt. En dat is nu precies waar we veel voldoening uit halen: leden krachtdadig behulpzaam zijn om tot weloverwogen beslissingen te komen.
Leden behulpzaam zijn, is en blijft de eerste prioriteit van Mondi.
Werkzaamheden

Spelregels | vragen stellen
Natuurlijk willen we graag iedereen helpen, maar dan doen we als belangenorganisatie onze leden te kort. Mondi neemt vanaf dit moment uitsluitend vragen over de aankoop, bezit en verkoop van vastgoed van leden in behandeling. Als u als lid een vraag wenst te stellen, kan dat onderaan de pagina van een land uit het landendossier. Het antwoord of de status van de vraag kunt u raadplegen nadat u zich als lid hebt ingelogd. Als Mondi de vraag in collectief belang kan beantwoorden, dan is het antwoord voor alle leden te raadplegen. Als de vraag gaat over een persoonlijke situatie, waarbij advies op maat gewenst is, dan dient u te beschikken over een Mondi lidmaatschap Premium. U hebt dan als enige ook toegang tot het antwoord of de door u gewenste informatie. Met een premium lidmaatschap bestaat de mogelijkheid om telefonisch overleg te plegen wel, nadat de casus/vraag via het landendossier onder de aandacht is gebracht.
Mondi beseft dat uw geduld in een aantal situaties op de proef gesteld zal worden. Wij houden niet van half werk, dus als we iets doen willen we dat ook naar volle tevredenheid doen. Mondi hoopt op uw begrip voor eventuele vertraging die alle werkzaamheden met zich mee brengen. Het doel is natuurlijk om een perfect functionerende website te hebben, waarbij we u veel mogelijkheden op een presenteerblaadje aanbieden.





Geschreven door Rob Smulders
Datum: 17-07-2017
Datum: 17-07-2017
Terug naar overzicht